W dniach 6, 7 i 8 czerwca 2018 r. uczniowie klas II, III i V pojechali na wycieczkę krajoznawczo – turystyczną do Zakopanego. Trasa wiodła przez Wieliczkę, Zakopane i Kraków. Kierownikiem wycieczki była pani Anna Kowalczyk, a opiekunami były panie: Anna Królikowska i Teresa Kozłowska. Pierwszego dnia dzieci rozpoczęły wędrówkę po zjawiskowo pięknych solnych podziemiach Kopalni Soli „Wieliczka”. Przewodnik bardzo ciekawie opowiadał o historii i tajemnicach Kopalni. Następnego dnia wjechaliśmy kolejką na Gubałówkę, skąd mogliśmy podziwiać niesamowity wysokogórski krajobraz. Zwiedziliśmy skocznie, a na Krupówkach mogliśmy zakupić tradycyjne oscypki i pamiątki. Gdy dojechaliśmy do Krakowa, udaliśmy się Drogą Królewską na Wawel. Tam zwiedziliśmy Katedrę Wawelską, Dziedziniec Zamku, a także Smoczą Jamę. Następnie zwiedziliśmy Kościół Mariacki, Sukiennice i rynek Starego Miasta.  Pani przewodnik  opowiadała nam ciekawe anegdoty i przybliżała historie tych  pięknych miejsc w Krakowie.

Wyjazd dostarczył wszystkim uczestnikom wielu niesamowitych przeżyć. Podczas tej wycieczki uczniowie mogli się wiele nauczyć oraz zobaczyć dużo pięknych zakątków naszego kraju, o których uczyli się na lekcjach w szkole. Wycieczka była nie tylko wspaniałą przygodą, ale ważną lekcją tolerancji i przyjaźni.